Pages

  • RSS

Wednesday, November 26, 2008

-rindu bertandang lagi-(jewang mode)

juz a simple update =)


comeynye ameen...rase cam nak gigit!



hepinye jadi budak2 kan. tade masalah idup.huhu





senyuman menggode ameen.hehe


salam to all. mood hari ini adelah berjiwang2. saye sngt rindukan budak comel d atas. namenye adelah Muhammad Al-Ameen,berumor 8 bulan. die sangat comey, bekepale botak n agak boroi. oleh itu kami memanggilnye si BOBO.



perkenalkan,,ni die makcik ameen yg mithali !


haih.

ni baru anak orang,dah rindu bagai nak rak.

belum anak sndiri lagi ;p

p/s : rase cam gatal je tangan nak bli tiket balek mesia winter break ni. nak jumpe ameen ~




till then . salaam

11.48pm, Saad Zaghloul

7 comments:

adiLa said...

lorh uda. ingatkan sambungan 'p/s' tu nk cakap, "rasa gatal nak kawen.."

hak3..

JHaZKiTaRo said...

salam dari Dublin.. saje2 je ziarah sini jap.. rajin2, meh laa jenguk2 my blog.. :)

~alhuda~ said...

uih nova..saye xterstimulate lagi nak kawen2 neh.2lagi kakak kat atas nuh nak campak mane.xbek langkah bendul.eheh

~alhuda~ said...

salam org dublin.thx btw =)

bln2 ni igt nak g ireland..dah ade org ajak.hehe

fathiyyah said...

oit,toksah nak gatai nak balik..tapi cumel la ameen..mahu jadi mak angkat ameen bley?hihi

ain farahain said...

huda

x pyh balek

ko perabeskan duet kerajaan msia

sape nk tanggung blaja ak?

ckp222

~alhuda~ said...

fathy:
ameen mmg comey. sape la makcik die ek ;p

ainrossa:
aih ko kan da kaye rayee..bapak ko bule tanggong bljr ko.ahaks